Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Ćwiczenia rozciągające

Rozciąganie mięśni dla każdego

Nie zamierzam nikogo przekonywać, żeby rzucił wszystko i zaczął maksymalnie się wyginać, ale co powiecie na stwierdzenie, że stretching zwiększa rozmiar mięśni? No właśnie, teraz zaczyna się rozmowa. Naukowcy od lat spierają się o to, czy rozciąganie mięśni powiększa je na tyle, że zwiększa ich potencjalnie możliwość rozrostu. To jest nieco uproszczone wytłumaczenie, ale stanowi punkt wyjścia
Zobacz cały artykuł | 5443 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia na rozciąganie cz.2

Kolejna część ćwiczeń na rozciąganie, które pomogą ci uzyskać giętkie ciało. Ćwiczenia rozciągające są ważnym elementem nie tylko wyczerpujących treningów, ale także zapobiegają zastojowi mięśni, czy też bólom kręgosłupa. Nie tylko sportowcy, czy wielbiciele fitness i ćwiczeń powinni się rozciągać, ale każdy z was.
Zobacz cały artykuł | 5909 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia na rozciąganie cz.1

Rozciąganie jest bardzo ważną czynnością, która powinna mieć miejsce przed każdym treningiem czy większym wysiłkiem. Nie należy wykonywać żadnego większego wysiłku bez uprzedniego wykonania prostych ćwiczeń na rozciąganie.
Zobacz cały artykuł | 5407 bajtów więcej | Komentarze

Stretching - Ćwiczenia rozciągające

Stretching - to nowy sposób poprawy sprawności ruchowej, zapobiega urazom, przeciwdziałający niekorzystnym zmianom w mięśniach, ścięgnach i stawach Stretching - to stopniowe i ostrożne rozciąganie mięśni poprawiające ich elastyczność oraz zwiększające zakres ruchu w stawach.
Zobacz cały artykuł | 4845 bajtów więcej | Komentarze

Jak poprawnie wykonywać stretching?

Nigdy nie współzawodniczyć w osiąganych zakresach ruchu. To nie wyczyn lecz indywidualne poszukiwanie efektu. Poprawić wyniki tylko w ramach swoich aktualnych możliwości psychofizycznych.
Zobacz cały artykuł | 7256 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia rozciągające mięśnie

Ćwiczenia rozciągające mięśnie są bardzo istotnym elementem treningu kulturystycznego. Rozciąganie powinno być częścią prawidłowej rozgrzewki, jak również sposobem wyciszenia organizmu po treningu.
Zobacz cały artykuł | 12012 bajtów więcej | Komentarze

Rozciąganie u dzieci

Dzieci w wiek przedszkolnym (2-5lat) nie muszą spędzać tyle czasu na ćwiczeniu gibkości ile dzieci starsze, czy dorośli. Ciało dzieci jest tak elastyczne, że nawet podczas zwykłej zabawy ich stawy pracują w pełnym zakresie ruchów.
Zobacz cały artykuł | 5843 bajtów więcej | Komentarze

Korzyści z rozciągania

1. Poprawę rezultatów sportowych, ponieważ zmniejsza się urazowość. Jest to wynik osiągnięcia większej elastyczności mięśni i ścięgien oraz optymalizacji funkcjonowania stawów. Ruchy są lepiej amortyzowane, dzięki czemu maleje obciążenie przyczepów mięśni i ścięgien. Badania grup porównawczych wykazały znaczne zmniejszenie liczby kontuzji u stosujących stretching.
Zobacz cały artykuł | 2969 bajtów więcej | Komentarze