Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Ćwiczenia na kręgosłup (video)

Uklęknij, opierają się na rękach. Kolana powinny się znajdować pod biodrami, a dłonie pod barkami. Plecy powinny być wyprostowane. Unieś zgiętą w kolanie nogę na wysokości pośladków. Piętę skieruj w kierunku sufitu. Jednocześnie ugiętą w łokciu przeciwległą rękę podnieś do boku i utrzymaj na wysokości barków. Ćwiczenie wykonuj powoli, po osiem powtórzeń raz na jedną a raz na drugą stronę.
Zobacz cały artykuł | 940 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia pleców

Ćwiczenia na plecy przydadzą się każdemu, a szczególnie osobom puszystym. Są wskazane dla tych, którzy uskarżają się na bóle w środkowej i dolnej części pleców, oraz dla tych, którzy chcą poprawić ich wygląd. Wykonuj je trzy razy w tygodniu i poświęć im każdorazowo co najmniej 30 minut, pamiętając o 10-minutowej rozgrzewce.
Zobacz cały artykuł | 1728 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia kręgosłupa lędźwiowego

Celem tych ćwiczeń jest wzmocnienie mięśni grzbietu i brzucha. Ćwiczenia te są szczególnie ważne, ponieważ silne mięśnie grzbietu i brzucha stabilizują kręgosłup lepiej niż jakikolwiek gorset lub pas ortopedyczny. W przypadku przewlekłych, dokuczliwych bólów krzyża sumienne wykonywanie poniższych ćwiczeń przez 3 miesiące powinno zdecydowanie zmniejszyć dolegliwości.
Zobacz cały artykuł | 3480 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia kręgosłupa szyjnego

Leżąc na plecach zaplatamy palce obu rąk za głową, a przedramiona układamy po bokach głowy. Następnie próbując pokonać opór rąk, odginamy głowę ku tyłowi. Po krótkim odpoczynku ćwiczenie powtarzamy (5 razy).
Zobacz cały artykuł | 3212 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia kręgosłupa piersiowego

Bóle odcinka piersiowego kręgosłupa występują u osób, które często siedzą, przez dłuższy czas, z pochylonym do przodu tułowiem, jak np. studenci lub pracownicy biurowi. Typowe objawy to bóle między łopatkami, a czasem trudności w wykonywaniu głębokiego wdechu. Czasami ból może być również odczuwalny z przodu klatki piersiowej.
Zobacz cały artykuł | 2110 bajtów więcej | Komentarze

Te artykuły mogą się Tobie spodobać:

Złota piątka na tricepsy - Porady dla zaawansowanych
Dieta na masę 69 kg - Diety na masę
Trening tricepsów - Trening w kulturystyce
Jak zdrowo jeść ? - Diety Kulturystyczne
Trening z zachowaniem równowagi - Trening w kulturystyce
Jak stosować piramiding? - Porady mistrzów
Design by: XOOPS UI/UX Team