Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Diety Kulturystyczne

Kalkulator kalorii

Prezentowana w przyjaznej formie tabela kalorii umożliwia szybkie porównanie wartości odżywczych różnych grup produktów a zintegrowany kalkulator kalorii pozwala na oszacowanie ile kalorii mają również złożone potrawy.
Zobacz cały artykuł | 270 bajtów więcej | Komentarze

10 popełnianych błędów w kulturystycznej diecie

1. NIECIERPLIWOŚĆ Wielu kulturystów przechodzi od jed­nej diety do drugiej bez wystarczają­cego okresu przeznaczonego na prawidłowe zapoczątkowanie kolejnej metody żywieniowej. Takie przesta­wienie zajmuje przynajmniej trzy tygodnie. Jeśli rozpoczynasz dietę bogatą w węglowodany, przy umiarkowanej zawartości białka i małej ilości tłuszczu, o zredukowanej wartości kalorycznej, a twoim celem jest pozbycie się tkanki tłuszczowej, to wizualnych zmian możesz oczekiwać po mniej więcej 21 dniach. Nie osądzaj zbyt wcześnie zmian swojej sylwetki.
Zobacz cały artykuł | 5830 bajtów więcej | 1 komentarz

Dieta dopasowana do budowy sylwetki

Dopasuj dietę do swojej budowy ciała. Jeśli jesteś wysmukły i drobnej kości, masz długie ramiona i szczupłą szyje, jesteś prawdopodobnie ektomorfikiem. Jeśli kształtem przypominasz gruszkę, masz krótkie ręce i nogi oraz grube kości, jesteś przypuszczalnie endomorfikiem. Jeśli jesteś szeroki w ramionach i masz sporą klatkę piersiowa, a przy tym jesteś dość umięśniony, wówczas jesteś mezomorfikiem.
Zobacz cały artykuł | 10290 bajtów więcej | Komentarze

Korzyści diety bogatszej w tłuszcz

Poza wszystkimi innymi rzeczami, czy chcesz zwiększać masę mięśni, a ograniczać ilość tkanki tłuszczowej? Być może zdziwisz się, ale dieta nisko tłuszczowa tego ci nie zapewni; potrzebujesz właściwie pożywienia bogatszego w tłuszcz. Przypatrzmy się, jak można skuteczniej tracić tkankę tłuszczową będąc na diecie bogatszej w tłuszcz niż na diecie niskotłuszczowej, o wysokiej zawartości węglowodanów.
Zobacz cały artykuł | 4577 bajtów więcej | Komentarze

10 największych błędów podczas układania diety

Tym razem, moim celem, jest podzielenie się z wami spostrzeżeniami zdobytymi podczas przygotowywania wielu kulturystom, z których część jest obecnie zawodowcami, ich układów żywieniowych. Mam nadzieję, że te wskazówki pozwolą wam na skorygowanie błędów w waszej diecie.
Zobacz cały artykuł | 6435 bajtów więcej | Komentarze

Jak ułożyć dietę ?

Jak ułożyć dietę? Zaczynamy od wyliczenia swojego zapotrzebowania kalorycznego, tylko mając te właśnie dane jesteśmy w stanie sensownie podejść do tematu. Pamiętajmy też że układamy dietę nie raz na zawsze i potem trzymamy się tego, musimy umieć reagować na zmiany w naszym organizmie jakie owa dieta w połączeniu z treningiem wywołuje.
Zobacz cały artykuł | 1102 bajtów więcej | 1 komentarz

Błędy popełniane w diecie

Jeśli jesz bezpośrednio przed treningiem organizm zamiast skupić się na odżywianiu mięśni kieruje energię na procesy trawienia. Poza tym dyskomfort wywołany przez uczucie pełnego i ciężkiego żołądka również utrudnia wykonywanie ćwiczeń.
Zobacz cały artykuł | 2784 bajtów więcej | 1 komentarz

Dieta a sen

Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że zmieniając swoje nawyki żywieniowe można uniknąć problemów ze snem. Tylko 2% ankietowanych w tym celu stosuje odpowiednią dietę. Niestety prawie 40% Polaków odżywia się nieprawidłowo.
Zobacz cały artykuł | 2882 bajtów więcej | 1 komentarz

Błonnik - Podstawa Diety

Błonnik to węglowodan, który od kilku lat robi zawrotną karierę. Według specjalistów żywieniowych jest niezbędnym składnikiem diety, ponieważ jego działanie zapobiega wielu schorzeniom m.in. cukrzycy i nowotworom. Niegdyś uważany za mało znaczący składnik diety, dziś odgrywa w niej kluczową rolę.
Zobacz cały artykuł | 4839 bajtów więcej | Komentarze

Dieta CKD - prawdziwy spalacz tłuszczu

Dieta ta jest jedną z najlepszych na spalanie tłuszczu. Ma sens, działa i nie jest trudna w stosowaniu - choć niektórym może się taka wydawać. Wystarczy być tylko zmotywowanym i skoncentrować się na celu.

Dieta ta może być przydatna podczas stosowania Aerobicznej 6 Weidera
Zobacz cały artykuł | 8104 bajtów więcej | 6 komentarzy
(1) 2 3 »

Te artykuły mogą się Tobie spodobać:

Jak mierzyć klatkę / biceps ? - Porady dla początkujących
Właściwy ryż - Odżywianie w kulturystyce
3 Super Ćwiczenia - Brzuch - Porady dla początkujących
53 sposoby na poprawienie sylwetki - Porady dla początkujących
Dieta dopasowana do budowy sylwetki - Diety Kulturystyczne
Białko buduje i odbudowuje - Odżywianie w kulturystyce
Trening na wytrzymałość mięśni - Trening w kulturystyce
Alkohol w kulturystyce - Ciekawostki kulturystyczne
Podciąganie - Porady dla początkujących
Kurcze mięśniowe - Porady dla początkujących
Bicepsy w/g Colemana - Trening w kulturystyce
Hubert Olborski - Porady Mistrza - Porady mistrzów kulturystyki
Wyciskanie trójbojowe - Porady mistrzów kulturystyki

Plany treningowe i dietetyczne