Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Wybierz odpowiednią kategorię:

Ćwiczenia na pośladki

Trening pośladków

Zauważ: wraz z upływem czasu nasze pośladki wymagają coraz więcej uwagi, zwłaszcza jeśli nieczęsto mamy okazję wspinać się po górach, ćwiczyć przysiady czy wypady nóg. Bez stałych, rygorystycznych ćwiczeń nasze niegdyś jędrne siedzenia stopniowo będą stawać się coraz szersze i coraz bardziej miękkie. Proponuję wam 3 proste ćwiczenia, które można wykonywać w domowych warunkach.
Zobacz cały artykuł | 6357 bajtów więcej | Komentarze

Jak szybko wyrzeźbić pośladki - ćwiczenia

Stań przodem przed stacjonarną ławką lub podwyższeniem o wysokości poniżej twoich kolan. Ułóż sztangę na górnych partiach grzbietu, możliwie jak najniżej, z jednoczesnym zachowaniem wyprostowanych pleców. Trzymając grzbiet całkowicie wyprostowany, ustaw pewnie prawą stopę na podwyższeniu.
Zobacz cały artykuł | 4602 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia na uda i pośladki

Połóż się na prawym boku. Oprzyj prawą ręką poniżej łokcia o podłogę. Lewą dłonią podeprzyj się o podłogę przed brzuchem. Ugnij lewą nogę pod kątem prostym w stosunku do ziemi, za prawą, a wyprostowaną prawą unieś 10 razy ponad ziemię jak najmocniej możesz. Ćwiczenie wykonaj analogicznie dla lewej nogi. Powinnaś/eś czuć jak pracują ci mięśnie wewnętrzne ud.
Zobacz cały artykuł | 2593 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia na jędrną pupę i uda (FILM)

Połóż się na plecach, ugnij w kolanach i oprzyj stopy o podłogę. Rozstaw je na szerokości bioder, a ręce połóż wzdłuż tułowia. Chwyć końce taśmy, tak aby leżała ona na biodrach i lekko ją napnij. Unoś miednicę do góry. Podczas tego ćwiczenia taśma powinna się mocno napinać. Ćwiczenie wykonaj po osiem powtórzeń. W ten sposób wzmocnisz mięśnie pośladków i ud.
Zobacz cały artykuł | 909 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia na pośladki (FILM)

Połóż się na brzuchu i oprzyj się na ugiętych łokciach. Trzymając je pod barkami. Stopy oprzyj na palcach i unieś przednią część klatki piersiowej tak jak przy pompkach. Wciągnij brzuch, aby wyprostować kręgosłup. Unoś lekko raz jedna a raz drugą nogę, ale tylko do linii pośladków. Ćwiczenie wykonaj po osiem powtórzeń...
Zobacz cały artykuł | 862 bajtów więcej | Komentarze

Jędrne pośladki w 3 tygodnie

Ponad 75 procent mężczyzn zwraca uwagę na kobiecą pupę. Jeśli chcesz, by twoje pośladki były "warte grzechu", zastosuj poniższy program. Zapewni im aksamitną skórę i seksowne kształty.
Zobacz cały artykuł | 4748 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia Pilates na pośladki i uda

Zestaw ćwiczeń Pilates jak ujędrnić pośladki, wzmocnić i wysmuklić uda oraz łydki. Pełen zestaw ćwiczeń podzielony na 5 części.
Zobacz cały artykuł | 3466 bajtów więcej | Komentarze

Zestaw 4 ćwiczeń na pośladki

W klęku podpartym unieś prawą nogę do góry. Teraz dotknij palcami podłogi tak, aby prawa stopa znalazła się za lewą stopą. Powtórz 10 razy i zmień nogę. Nie wyginaj się w odcinku dolnym kręgosłupa i trzymaj prosto plecy.
Zobacz cały artykuł | 1369 bajtów więcej | Komentarze

Ćwiczenia na pośladki - filmy i opisy

Połóż się na plecach, ręce rozłóż na boki, unieś nogi do góry i dociśnij do siebie wewnętrzne strony stóp z kolanami lekko ugiętymi. Następnie zginamy i prostujemy obydwie nogi. Podczas zginania prowadź kolana na zewnątrz, a podczas prostowania zbliżaj je do siebie.
Zobacz cały artykuł | 4129 bajtów więcej | Komentarze

Te artykuły mogą się Tobie spodobać:

25 najbardziej efektywnych ćwiczeń - Trening w kulturystyce
Lee Priest - Ramiona wszechczasów - Trening w kulturystyce
Trening wysokiej intensywności - Trening na masę
Dieta na masę 55 kg - Diety na masę
Mity o odchudzaniu - Ciekawostki kulturystyczne
Rady Arnolda - Ramiona - Trening w kulturystyce
Sen = Przyjaciel kulturysty - Ciekawostki kulturystyczne
10 grzechów początkującego - Porady dla początkujących
Budujemy ramiona ! - Trening w kulturystyce
Jak rozwinąć mięśnie? - Ciekawostki kulturystyczne
Hubert Olborski - Porady Mistrza - Porady mistrzów kulturystyki
Aqua aerobic - Ciekawostki kulturystyczne

Plany treningowe i dietetyczne