Podciąganie drążka wyciągu stojąc

Faza początkowa i końcowa ćwiczenia:

Podciąganie drążka wyciągu stojąc

Używaj sznurowego uchwytu umocowanego do linki wyciągu dolnego, lub specjalnego gryfu. Zacznij mając ręce na wysokości ud, a dłonie skierowane wnętrzami do siebie (chwyt neutralny). Stań dostatecznie daleko od wyciągu, aby obciążenie było nieco uniesione, kiedy ręce będą w pełni wyprostowane. To spowoduje maksymalne napięcie bicepsów.

Wykonywanie
W miarę unoszenia obciążenia wolno supinuj nadgarstki w taki sposób, żeby dłonie były zwrócone wnętrzem do ciebie w końcowej fazie ćwiczenia. Trzymaj łokcie blisko tułowia. Na moment napnij mięśnie bicepsa w szczytowej fazie, po czym powoli opuszczaj ciężar, obracając nadgarstki w taki sposób, aby dłonie były zwrócone wnętrzami do siebie w dolnej fazie ruchu (pronacja).

O ćwiczeniu
Ćwiczenie to łączy w sobie najlepsze elementy ćwiczeń ze sztangą i sztangielkami, angażuje wszystkie trzy główne mięśnie zginacze ramienia ze szczególnym naciskiem na biceps, umożliwia utrzymanie stałego napięcia mięśni.

Uwagi
Używaj maksymalnego obciążenia, z jakim sobie radzisz przy zachowaniu dobrej techniki. Nie pozwól, aby to dzięki skręcaniu ciała ciężar wędrował do góry ? to twoje bicepsy powinny wykonać całą pracę

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pin It on Pinterest