Porady przy treningu na triceps

Brak napinania tricepsów w końcowej fazie przechodzenia do maksymalnego ich skurczu – zmniejsza siłę bodźców działających na tricepsy…

Odchylanie tułowia do tyłu – zwiększa przeciążenie kręgosłupa w odcinku lędźwiowym

Ograniczanie ruchu opuszczania sztangi – zmniejsza siłę bodźców działających na tricepsy

„Zawieszanie sztangi na łokciach” przy jej opuszczaniu – przenosi ciężar pracy na stawy łokciowe, z dużą dla tych stawów szkodą

Brak pełnego prostowania rąk – zmniejsza siłę bodźców działających na tricepsy

Brak napinania tricepsów w koącowej fazie przechodzenia do maksymalnego ich skurczu – zmniejsza siłę bodźców działających na tricepsy

Wysuwanie łokci do przodu – zmienia na niekorzyść układ sił działających na tricepsy

Odchylanie łokci na boki – zmienia na niekorzyść układ sił działających na tricepsy

Podrywanie sztangi przy jej unoszeniu – zwiększa przeciążenie w stawach łokciowych i pomniejsza pracę tricepsów

Zbyt szybkie opuszczanie sztangi do pozycji maksymalnego ugięcia rąk – doprowadza do nadmiernych przeciążeą w stawach łokciowych

Brak spowalniania ruchów opuszczania sztangi – niepełne wykorzystywanie tkwiącej w ruchach negatywnych rezerw siły

Zbyt wczesne wypuszczanie nabranego w pozycji wyjściowej powietrza – czyni tułów mniej stabilnym, zmniejsza wydolność mięśni i utrudnia przeprowadzenie ciężaru przez najtrudniejszy odcinek drogi jego unoszenia

Zbyt wąski uchwyt – powoduje znaczne napięcia w stawach nadgarstkowych

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pin It on Pinterest