Przysiady ze sztangą na klatce piersiowej

Faza początkowa i końcowa ćwiczenia:
 

Przysiady ze sztangą na klatce piersiowej

Pozycja
Ustaw gryf sztangi na maszynie Smitha na wysokości barków. Skrzyzuj ręce przed sobą z dłońmi ułożonymi na przeciwnych ramionach, kierując łokcie na zewnątrz i nieco do góry. Przesuń się do przodu, w taki sposób, aby gryf spoczął na przednich częściach mięśni naramiennych i na górze klatki piersiowej.

Wykonywanie
Zdejmij gryf z zatyczek i zrób krok do przodu, w taki sposób, aby były około 15 cm przed gryfem. Z tej pozycji początkowej powoli schodź do dołu, aż Twoje uda będą ustawione równolegle do podłogi, po czym powróć do pozycji początkowej.

O ćwiczeniu
Przysiad ten może być wykonywany z ciężarami swobodnymi, ale wykorzystanie maszyny Smitha pozwala na zachowanie większej kontroli, stabilności i oporu. Ćwiczenie to koncentruje się bardziej na obszarze mięśni czworogłowych niż normalny przysiad z ciężarem na karku, więc jeśli twoje mięśnie pośladków i bioder dobrze reagują na zwykły przysiad, wypróbuj i to ćwiczenie.

Uwagi
Staraj się wykonywać ćwiczenie pod pełną kontrolą ciężaru. Kręgosłup powinien zachowywać naturalną krzywiznę podczas całego powtórzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pin It on Pinterest