Tablice Joe Weidera

W tym artykule przedstawiam najsłynniejszy system treningowy Joe Weidera. (opracowane wg Kulturystyka – System Joe Weidera, 1993, wyd. Agencja Wydawnicza „comes”, Warszawa). System Weidera obejmuje: 1. program dla początkujących 2. system treningu dzielonego 3. program treningowy na supersiłę i supermasę. Bardzo przydatna rzecz dla początkujących jak i zaawansowanych – Polecam !

Program dla początkujących
Pierwsze trzy zestawy ćwiczeń (plansze 1,2,3) dotyczą pierwszych trzech miesięcy treningu. Pierwsze cztery treningi poświęca się na zapoznanie z ćwiczeniami. Początkowo trening przeprowadza się trzy razy w tygodniu (pierwszy trening – plansza nr 1, drugi trening – plansza nr 2, trzeci trening – plansza nr 3), z dniem wolnym miedzy dniami treningowymi. W następnym tygodniu powtarza się ten schemat.

Drugi etap treningu to – System treningu dzielonego:
cztery razy w tygodniu, obejmujący następujące dni: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek
(środa, sobota i niedziela to dni wypoczynkowe).

Następnie ćwiczący, którzy przeszli przez program dla początkujących i program treningu dzielonego mogą podjąć dalsze treningi według programu treningowego na supersiłę i supermasę

Podziel się z innymi:

Zobacz również

Skomentuj