Trening brzucha w domu ZDJĘCIA

Jeżeli chcesz mieć naprawdę twarde i wyrzeźbione mięśnie brzucha to jesteś w dobrym miejscu. Wyrzuć na śmietnik wszelkiego typu pasy wibrujące, które „same spalają tłuszcz”. Do naszego treningu będziesz potrzebować piłki do ćwiczeń oraz zwykłej ławeczki treningowej – Zaczynamy …

Trening brzucha w domu

Ćwiczenia wykonujemy:

— pierwsze 2 tygodnie 2 razy w tygodniu
— 3 i 4 tydzień ćwiczymy po 3 razy w tygodniu
— od 5 tygodnia ćwiczymy po 4 razy w tygodniu

Nie trenujemy dzień po dniu, ponieważ mięśnie brzucha potrzebują również czasu na regenerację. Jest to szczególnie ważne przez pierwsze 2 miesiące treningu.

Ćwiczenie 1 – Unoszenie tułowia z piłką w dłoniach

Serie: 3
Powtórzenia: 15-40 ( w zależności od stopnia zaawansowania )

Ćwiczenie 2 – Skłony dwukierunkowe leżąc na piłce

Serie: 3
Powtórzenia: 10-20 na każdą ze stron ( w zależności od stopnia zaawansowania )

Ćwiczenie 3 – Unoszenie tułowia na ławce

Serie: 3
Powtórzenia: 15-40 ( w zależności od stopnia zaawansowania )

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pin It on Pinterest