Trening, ćwiczenia w basenie

Smukłe biodra, uda, łydki – woda masuje i modeluje ciało! Oprzyj się o brzeg basenu, druga rękę połóż na biodrze. Prosta nogę unieś w bok do wysokości talii i opuść. Powtórz 10 razy, następnie zrób 10 takich samych wymachów w druga stronę.

1. Oprzyj się o brzeg basenu, druga rękę połóż na biodrze. Prosta nogę unieś w bok do wysokości talii i opuść. Powtórz 10 razy, następnie zrób 10 takich samych wymachów w druga stronę.

2. Rękami uchwyć krawędź basenu. Złączone stopy oprzyj na jego ścianie. Rytmicznie uginaj nogi w kolanach i prostuj, najmocniej jak możesz. Ćwiczenie powtórz 10 razy.

3. Usiądź w płytkiej wodzie, np. na schodach prowadzących do basenu, i podeprzyj się rękami. Unieś wyprostowane nogi i naprzemiennie je krzyżuj. Powtórz to ćwiczenie 20 razy.

4. Stań w spokojnej wodzie sięgającej do bioder. Następnie przez około minutę „biegnij” w miejscu. Unoś nogi w kolanach, najwyżej jak możesz. Ćwiczenie powtórz 5 razy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pin It on Pinterest