Trening w każdym wieku

W kombinacji z substancjami stymulującymi ich wydzielanie możesz uzyskać rezultaty o jakich nawet nie marzyłeś. Trening siłowy pomoże uzyskać pięknie umięśnione ciało, krzepkie mięśnie, możesz znów wyglądać jak za młodych lat.

Kiedy osiągniemy 30 lat jak po równi pochyłej toczymy się ku starości. Beztłuszczowa masa naszego organizmu zaczyna się kurczyć, wzrasta zaś ilość tkanki tłuszczowej. W okresie od 30 -75 roku życia, wątroba, nerki, mózg i trzustka zmniejszają się aż o 30%.

U mężczyzn między 40 a 80 rokiem życia beztłuszczowa masa ciała zmniejsza się o 5% w ciągu dekady, u kobiet zaś o 2,5 %. W tym samym czasie u obu płci rośnie ilość tkanki tłuszczowej. U mężczyzn po 30 roku życia beztłuszczowa masa ciała zmniejsza się o 30% a ilość tkanki tłuszczowej wzrasta o 50 %. Niekorzystne zmiany ciała to nie tylko nasza próżność, ale realna groźba dla zdrowia i życia. Mężczyźni w starszym wieku przechodzą tzw. andropauzę, objawiającą się spadkiem androgenów czyli męskich hormonów płciowych, testosteronu i hormonu wzrostu.

Tak więc do dzieła Panie i Panowie !!! Jeżeli potraficie podnieść ręce do góry i wyciągnąć je przed siebie, oznacza to że jeszcze nie leżymy w trumnie i wciąż jesteśmy w stanie rozpocząć trening. Najlepsze ćwiczenia, które podniosą poziom testosteronu oraz wydzielanie hormonu wzrostu to te które wchodzą w zakres treningu siłowego.

W kombinacji z substancjami stymulującymi ich wydzielanie możesz uzyskać rezultaty o jakich nawet nie marzyłeś. Trening siłowy pomoże uzyskać pięknie umięśnione ciało, krzepkie mięśnie, możesz znów wyglądać jak za młodych lat. Kobiety, wy zaś możecie mieć jędrne i zgrabne ciała, a wygląd Amazonki leży w zasięgu Waszej ręki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pin It on Pinterest